Aktivácia účtov 3 383 ľuďom, desiatky onboardingových materiálov a pohľad samotného Makra.
Prvé mesiace Makra s Múzou
Ako prebieha nasadenie úplne nového systému pre viac než 3 300 zamestnancov? Sú ľudia otvorení zmenám alebo sa im skôr bránia? Čo sme si z toho odniesli pre ďalšie implementácie?
Z nášho pohľadu
Predchádzali tomu roky vývoja, testovania s HR aj užívateľmi, ako aj úspech vo výberovom konaní, kde sme stáli proti konkurencii. Do samotného onboardingu 3 383 ľudí sa zapojili primárne štyri tímy českej časti Benefit Plus: produkt, ACM, zákaznícka podpora a marketing. Máme pre vás ich pohľad aj tvrdé dáta.
0
onboardovaných užívateľov
0+
rôznych onboardingových materiálov
0
otázok na infolinke
0
transakcií za prvý mesiac od spustenia
Materiály, ktoré sme vytvorili pre hladký priebeh onboardingu a adaptáciu zamestnancov na nový systém
Ľudia boli zvyknutí na iný systém. Múza prináša vo svete benefitov veľký posun vpred.
Nové platobné metódy, prevody prostriedkov a 3 383 ľudí naprieč pozíciami.
Naša linka nakoniec vybavila len 90 otázok. Ľudia si vďaka intuitívnemu prostrediu a inštruktážnym materiálom poradili sami.
„V den D bylo rozesláno několik tisíc onboardingových e-mailů a na infolince společně sedí hned několik oddělení. Múze věříme, ale chceme udělat maximum. Za celé tři měsíce nakonec přišlo jen 90 dotazů.“
Múza Onboarding Manager
„Potvrdilo se nám, že Múza je pro zaměstnance skutečně intuitivní a jednoduchá na ovládání, což je super. A platí to od managementu až po pracovníky ve skladu.“
Senior IT Project Manager
Pohľad tých najdôležitejších – zamestnancov Makra
Čo hovoria ďalší zamestnanci
Zamestnanec
Makro
„Líbí se mi široká nabídka aktivit, možnost využívat benefity flexibilně, ať jde od wellness, kulturu, sport. Líbí se mi, že lze využít i na Bookingu.“
Zamestnanec
Makro
„U každého obchodníka je popsáno, jak se dá benefit čerpat, takže se nemusím bát, že nebudu umět zaplatit. Díky MúzaPay v mobilu si snadno v případě potřeby převedu peníze na virtuální kartu ve chvíli, kdy potřebuji.“
Zamestnanec
Makro
„Oproti dřívějšímu způsobu čerpání benefitů je vše rychlejší, přehlednější a dostupné na pár kliknutí. Aplikace MúzaPay je přehledná, platby probíhají hladce a bezpečně.“
HR pohľad na vec
Je rýchlejšia, prehľadnejšia a jednoduchšia. Webová aplikácia MúzaIn prináša správu interných benefitov aj agend, ako sú finančné benefity či odpovede na otázky.
Nebojte se zmeny
Viac než 3 300 ľudí zvládlo prechod na nový systém – ukázalo sa, že obavy z prijatia sú často zbytočné. Zamestnanci zmenu oceňujú.
Onboarding musí byť komplexný
Veľký klient si zaslúži onboarding, ktorý pokrýva všetky oblasti – technické, obsahové aj ľudské.
Komunikujte ako vaši zamestnanci
Pracujte s rôznymi typmi obsahu – online aj offline, presne tak, ako sú na to zvyknutí vaši zamestnanci.
Dajte si čas na prípravu
Proces onboardingu veľkého klienta si vždy vyžaduje čas tímu na strane poskytovateľa – čím je klient unikátnejší, tým viac času je potrebné.
Nezastavujeme a chystáme pre vás množstvo noviniek.