Aktivácia účtov 3 383 ľuďom, desiatky onboardingových materiálov a pohľad samotného Makra.
Prvé mesiace Makra s Múzou
Ako prebieha nasadenie úplne nového systému pre viac než 3 300 zamestnancov? Sú ľudia otvorení zmenám alebo sa im skôr bránia? Čo sme si z toho odniesli pre ďalšie implementácie?
Z nášho pohľadu
Predchádzali tomu roky vývoja, testovania s HR aj užívateľmi, ako aj úspech vo výberovom konaní, kde sme stáli proti konkurencii. Do samotného onboardingu 3 383 ľudí sa zapojili primárne štyri tímy Benefit Plus naprieč firmou: produkt, ACM, zákaznícka podpora a marketing. Máme pre vás ich pohľad aj tvrdé dáta.
0
onboardovaných užívateľov
0+
rôznych onboardingových materiálov
0
otázok na infolinke
0
transakcií za prvý mesiac od spustenia
Materiály, ktoré sme vytvorili pre hladký priebeh onboardingu a adaptáciu zamestnancov na nový systém
Ľudia boli zvyknutí na iný systém. Múza prináša vo svete benefitov veľký posun vpred.
Nové platobné metódy, prevody prostriedkov a 3 383 ľudí naprieč pozíciami.
Naša linka nakoniec vybavila len 90 otázok. Ľudia si vďaka intuitívnemu prostrediu a inštruktážnym materiálom poradili sami.
"V deň D bolo rozoslaných niekoľko tisíc onboardingových e-mailov a na infolinke spoločne sedelo hneď niekoľko oddelení. Múze veríme, ale chceme urobiť maximum. Za celé tri mesiace nakoniec prišlo len 90 otázok."
Múza onboarding Manager
"Potvrdilo sa nám, že Múza je pre zamestnancov skutočne intuitívna a jednoduchá na ovládanie, čo je super. A platí to od manažmentu až po pracovníkov v sklade."
Senior IT Project Manager
Pohľad tých najdôležitejších – zamestnancov Makra
Čo hovoria ďalší zamestnanci
Zamestnanec
Makro
„Páči sa mi široká ponuka aktivít, možnosť využívať benefity flexibilne, či už ide o wellness, kultúru alebo šport. Páči sa mi aj to, že ich môžem využiť aj na Bookingu.“
Zamestnanec
Makro
„Pri každom obchodníkovi je popísané, ako sa dá benefit čerpať, takže sa nemusím báť, že nebudem vedieť zaplatiť. Vďaka MúzaPay v mobile si jednoducho v prípade potreby prevediem peniaze na virtuálnu kartu práve vtedy, keď to potrebujem.“
Zamestnanec
Makro
„Oproti predchádzajúcemu spôsobu čerpania benefitov je všetko rýchlejšie, prehľadnejšie a dostupné na pár kliknutí. Aplikácia MúzaPay je prehľadná, platby prebiehajú hladko a bezpečne.“
HR pohľad na vec
Je rýchlejšia, prehľadnejšia a jednoduchšia. Webová aplikácia MúzaIn prináša správu interných benefitov aj agend, ako sú finančné benefity či odpovede na otázky.
Nebojte se zmeny
Viac než 3 300 ľudí zvládlo prechod na nový systém – ukázalo sa, že obavy z prijatia sú často zbytočné. Zamestnanci zmenu oceňujú.
Onboarding musí byť komplexný
Veľký klient si zaslúži onboarding, ktorý pokrýva všetky oblasti – technické, obsahové aj ľudské.
Komunikujte ako vaši zamestnanci
Pracujte s rôznymi typmi obsahu – online aj offline, presne tak, ako sú na to zvyknutí vaši zamestnanci.
Dajte si čas na prípravu
Proces onboardingu veľkého klienta si vždy vyžaduje čas tímu na strane poskytovateľa – čím je klient unikátnejší, tým viac času je potrebné.
Nezastavujeme a chystáme pre vás množstvo noviniek.