Prvé mesiace Makra s Múzou

Aktivácia účtov 3 383 ľuďom, desiatky onboardingových materiálov a pohľad samotného Makra.

Prvé mesiace Makra s Múzou

„Múza nás zaujala ihned. Je inovativní, jiná než všechny konkurenční systémy,“ hovorí Andrea Lopatová, senior manažérka odmeňovania.

Ako prebieha nasadenie úplne nového systému pre viac než 3 300 zamestnancov? Sú ľudia otvorení zmenám alebo sa im skôr bránia? Čo sme si z toho odniesli pre ďalšie implementácie?

Z nášho pohľadu

Makro je prvý veľký klient, ktorý prešiel na náš nový benefitový systém Múza v Česku

Predchádzali tomu roky vývoja, testovania s HR aj užívateľmi, ako aj úspech vo výberovom konaní, kde sme stáli proti konkurencii. Do samotného onboardingu 3 383 ľudí sa zapojili primárne štyri tímy českej časti Benefit Plus: produkt, ACM, zákaznícka podpora a marketing. Máme pre vás ich pohľad aj tvrdé dáta.

0

onboardovaných užívateľov

0+

rôznych onboardingových materiálov

0

otázok na infolinke

0

transakcií za prvý mesiac od spustenia

Materiály, ktoré sme vytvorili pre hladký priebeh onboardingu a adaptáciu zamestnancov na nový systém

Boli sme pripravení na smršť otázok, napokon ich prišlo len 90

Ľudia boli zvyknutí na iný systém. Múza prináša vo svete benefitov veľký posun vpred.
Nové platobné metódy, prevody prostriedkov a 3 383 ľudí naprieč pozíciami.
Naša linka nakoniec vybavila len 90 otázok. Ľudia si vďaka intuitívnemu prostrediu a inštruktážnym materiálom poradili sami.

„V den D bylo rozesláno několik tisíc onboardingových e-mailů a na infolince společně sedí hned několik oddělení. Múze věříme, ale chceme udělat maximum. Za celé tři měsíce nakonec přišlo jen 90 dotazů.“

Michaela Beranová

Múza Onboarding Manager

„Potvrdilo se nám, že Múza je pro zaměstnance skutečně intuitivní a jednoduchá na ovládání, což je super. A platí to od managementu až po pracovníky ve skladu.“

Kateřina Krajčová

Senior IT Project Manager

Pohľad tých najdôležitejších – zamestnancov Makra

Čo hovoria ďalší zamestnanci

Zamestnanec

Makro

„Líbí se mi široká nabídka aktivit, možnost využívat benefity flexibilně, ať jde od wellness, kulturu, sport. Líbí se mi, že lze využít i na Bookingu.“

Zamestnanec

Makro

„U každého obchodníka je popsáno, jak se dá benefit čerpat, takže se nemusím bát, že nebudu umět zaplatit. Díky MúzaPay v mobilu si snadno v případě potřeby převedu peníze na virtuální kartu ve chvíli, kdy potřebuji.“

Zamestnanec

Makro

„Oproti dřívějšímu způsobu čerpání benefitů je vše rychlejší, přehlednější a dostupné na pár kliknutí. Aplikace MúzaPay je přehledná, platby probíhají hladce a bezpečně.“

HR pohľad na vec

Múza vznikla s veľkým ohľadom na prácu HR špecialistov

Je rýchlejšia, prehľadnejšia a jednoduchšia. Webová aplikácia MúzaIn prináša správu interných benefitov aj agend, ako sú finančné benefity či odpovede na otázky.

Čo sme sa naučili a odporúčame to aj vám

Nebojte se zmeny

Viac než 3 300 ľudí zvládlo prechod na nový systém – ukázalo sa, že obavy z prijatia sú často zbytočné. Zamestnanci zmenu oceňujú.

Onboarding musí byť komplexný

Veľký klient si zaslúži onboarding, ktorý pokrýva všetky oblasti – technické, obsahové aj ľudské.

Komunikujte ako vaši zamestnanci

Pracujte s rôznymi typmi obsahu – online aj offline, presne tak, ako sú na to zvyknutí vaši zamestnanci.

Dajte si čas na prípravu

Proces onboardingu veľkého klienta si vždy vyžaduje čas tímu na strane poskytovateľa – čím je klient unikátnejší, tým viac času je potrebné.

Čo máme v pláne ďalej?

Nezastavujeme a chystáme pre vás množstvo noviniek.

Expertný HR obsah od Benefit Plus na našej novej platforme

Pripravujeme nové moduly do rodiny Múza.

Stále posúvanie produktu vpred na základe spätnej väzby