Prvé mesiace Makra s Múzou

Aktivácia účtov 3 383 ľuďom, desiatky onboardingových materiálov a pohľad samotného Makra.

Prvé mesiace Makra s Múzou

„Múza nás zaujala okamžite. Je inovatívna, odlišná od všetkých konkurenčných systémov,“ hovorí Andrea Lopatová, senior manažérka odmeňovania.

Ako prebieha nasadenie úplne nového systému pre viac než 3 300 zamestnancov? Sú ľudia otvorení zmenám alebo sa im skôr bránia? Čo sme si z toho odniesli pre ďalšie implementácie?

Z nášho pohľadu

Makro je prvý veľký klient, ktorý prešiel na náš nový benefitový systém Múza

Predchádzali tomu roky vývoja, testovania s HR aj užívateľmi, ako aj úspech vo výberovom konaní, kde sme stáli proti konkurencii. Do samotného onboardingu 3 383 ľudí sa zapojili primárne štyri tímy Benefit Plus naprieč firmou: produkt, ACM, zákaznícka podpora a marketing. Máme pre vás ich pohľad aj tvrdé dáta.

0

onboardovaných užívateľov

0+

rôznych onboardingových materiálov

0

otázok na infolinke

0

transakcií za prvý mesiac od spustenia

Materiály, ktoré sme vytvorili pre hladký priebeh onboardingu a adaptáciu zamestnancov na nový systém

Boli sme pripravení na smršť otázok, napokon ich prišlo len 90

Ľudia boli zvyknutí na iný systém. Múza prináša vo svete benefitov veľký posun vpred.
Nové platobné metódy, prevody prostriedkov a 3 383 ľudí naprieč pozíciami.
Naša linka nakoniec vybavila len 90 otázok. Ľudia si vďaka intuitívnemu prostrediu a inštruktážnym materiálom poradili sami.

"V deň D bolo rozoslaných niekoľko tisíc onboardingových e-mailov a na infolinke spoločne sedelo hneď niekoľko oddelení. Múze veríme, ale chceme urobiť maximum. Za celé tri mesiace nakoniec prišlo len 90 otázok."

Michaela Beranová

Múza onboarding Manager

"Potvrdilo sa nám, že Múza je pre zamestnancov skutočne intuitívna a jednoduchá na ovládanie, čo je super. A platí to od manažmentu až po pracovníkov v sklade."

Kateřina Krajčová

Senior IT Project Manager

Pohľad tých najdôležitejších – zamestnancov Makra

Čo hovoria ďalší zamestnanci

Zamestnanec

Makro

„Páči sa mi široká ponuka aktivít, možnosť využívať benefity flexibilne, či už ide o wellness, kultúru alebo šport. Páči sa mi aj to, že ich môžem využiť aj na Bookingu.“

Zamestnanec

Makro

„Pri každom obchodníkovi je popísané, ako sa dá benefit čerpať, takže sa nemusím báť, že nebudem vedieť zaplatiť. Vďaka MúzaPay v mobile si jednoducho v prípade potreby prevediem peniaze na virtuálnu kartu práve vtedy, keď to potrebujem.“

Zamestnanec

Makro

„Oproti predchádzajúcemu spôsobu čerpania benefitov je všetko rýchlejšie, prehľadnejšie a dostupné na pár kliknutí. Aplikácia MúzaPay je prehľadná, platby prebiehajú hladko a bezpečne.“

HR pohľad na vec

Múza vznikla s veľkým ohľadom na prácu HR špecialistov

Je rýchlejšia, prehľadnejšia a jednoduchšia. Webová aplikácia MúzaIn prináša správu interných benefitov aj agend, ako sú finančné benefity či odpovede na otázky.

Čo sme sa naučili a odporúčame to aj vám

Nebojte se zmeny

Viac než 3 300 ľudí zvládlo prechod na nový systém – ukázalo sa, že obavy z prijatia sú často zbytočné. Zamestnanci zmenu oceňujú.

Onboarding musí byť komplexný

Veľký klient si zaslúži onboarding, ktorý pokrýva všetky oblasti – technické, obsahové aj ľudské.

Komunikujte ako vaši zamestnanci

Pracujte s rôznymi typmi obsahu – online aj offline, presne tak, ako sú na to zvyknutí vaši zamestnanci.

Dajte si čas na prípravu

Proces onboardingu veľkého klienta si vždy vyžaduje čas tímu na strane poskytovateľa – čím je klient unikátnejší, tým viac času je potrebné.

Čo máme v pláne ďalej?

Nezastavujeme a chystáme pre vás množstvo noviniek.

Expertný HR obsah od Benefit Plus na našej novej platforme

Pripravujeme nové moduly do rodiny Múza.

Stále posúvanie produktu vpred na základe spätnej väzby